spring-ish
ut med julen!! gud va skönt. vill helst ha ut julen efter juldagen haha. Nu har jag köpt ljusrosa tulpaner, längtar såå efter våren! Hittade också ett bra mässingsljustakar igår, men jag måste putsa upp dem och vet inte hur man gör, får ringa mormor!  Men det blev fint till linneduken. 
Ska snart åka iväg över helgen så fick plocka undan lite, gjort i ordning bordet osv!
 
Alltså jag tror jag sagt detta 1000 ggr men vad jag vill flytta!! helst igår. Är så trött på denna lägenheten! Den är väl fin oså inuti men den är så mörk och jag hatar när det är mörkt! Min förra lägenhet va så ljus och härlig. 
Jag vet inte, känner mig inte riktigt hemma här! Tror också det beror på att hela lägenheten är iordninggjord och det finns inget och göra, är nog rastlös;) 
Hittade en tjej på youtube som heter hermoine chantal (tror jag) och hon renoverar just nu ett townhouse, alltså ge mig ett hus nu som jag kan greja med haha! sååå kul :)
 
Så den dagen jag skaffar mig ett hus eller äldre lägenhet, då ska jag blogga ännu mer. Nu finns det liksom inte mkt att visa.