Höst?!
Jaha då var nog hösten har igen!
Är inte jätteglad över detta då jag tycker det är väldigt jobbigt när det blir mörkt ute.. men får göra de mysigt och typ längta till jul och skidåkning!
Det har inte varit mycket Projekt det senaste, förutom att styla Elins lägenhet typ haha. Har inte haft lust eller ork till att greja här hemma och fixa de möbler som ska fixas. Men det kan man ju göra nu i höst tänker jag! 
Sen håller jag på att kika efter ny lägenhet med, behöver veeerkligen flytta, som jag nämnt tidigare😊 hoppas man hittar något bra!
Jag är lite inne i en konstig period just nu för allt är upp o ner både privat och på jobbet. Jag trodde att att man vid denna åldern skulle ha barn, hus, båt osv... men ja😂 den som väntar på något gott!
Denna hösten ska jag nog fokusera på att bara ta saker som de kommer och vara mer närvarande. Hitta på roliga projekt igen och längta framåt!
Nu blev det långt haha, 
Här kmr lite bilder från senast sparat på Pinterest!
Är så sugen på vita möbler och massor med olivträd...
Ta han om er🤎
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)