Heeelg!
Äntligen är de Fredag och HELG<3 
Hade ju en stark ambition här i januari om att jag skulle blogga mycket, det fick jag äta upp haha..
Jobbet kom som en käftsmäll när skolan startade igång igen. Är ju lite kaosigt i covid-tider med personal mm. Pluggar ju också 25% nu utöver ett fulltidsjobb och har fortfarande problem med mina leder så det tar mycket energi..
Men man kan ändå kika in ibland och hoppas att allt lägger sig lite snart!
Blir mycket Pinterest på kvällarna när man inte kan somna hehe.
Älskar just nu den koloniala stilen blandat med modernt. Har gillat det i många år och inspirationen som kommer från medelhavet. Blandningen av dessa två är verkligen en stil jag vill ha i mitt framtida hus!
Mycket svarta detaljer med vitt och beige samt inslag av typ olivträd och annat fint grönt!
Källa: Pinterest.com
(null)