🍂

Usch så kallt det är nu.. idag är en riktigt dålig dag, som man kan ha ibland! Vill mest gräva ner mig i sängen under täcket. Det känns som detta året har krävt mycket av mig, massor av nya saker och utmaningar som jag vet stärker mig men det är ibland jobbigt arr befinna sig mitt i det. Försöker sålla ut vad jag vill, och inte vill. Man märker  vilka som finns där för en när det är svårt och Inser också vilka grejer man inte bör lägga energi på osv. Allt är lite rörigt just nu men jag försöker ändå se det som något positivt och stärkande men ibland får man ta det lite lugnt och få vara för sig själv och känna efter. Tror det är bra!❤️


Har varit på utbildning hela dagen, tufft att sitta still så länge på olika föreläsningarn. Nu är jag helt slut, ska laga lite mat och sen kanske ut och cykla eller leta efter en bänk att måla om haha...
Btw, mina stan smith (dom på bilden) är nog de skönaste skor jag haft. Har haft dom i 2 månader nu och älskar dom! Såå härliga, recomend recomend✌🏽