🍂

Usch sĂ„ kallt det Ă€r nu.. idag Ă€r en riktigt dĂ„lig dag, som man kan ha ibland! Vill mest grĂ€va ner mig i sĂ€ngen under tĂ€cket. Det kĂ€nns som detta Ă„ret har krĂ€vt mycket av mig, massor av nya saker och utmaningar som jag vet stĂ€rker mig men det Ă€r ibland jobbigt arr befinna sig mitt i det. Försöker sĂ„lla ut vad jag vill, och inte vill. Man mĂ€rker  vilka som finns dĂ€r för en nĂ€r det Ă€r svĂ„rt och Inser ocksĂ„ vilka grejer man inte bör lĂ€gga energi pĂ„ osv. Allt Ă€r lite rörigt just nu men jag försöker Ă€ndĂ„ se det som nĂ„got positivt och stĂ€rkande men ibland fĂ„r man ta det lite lugnt och fĂ„ vara för sig sjĂ€lv och kĂ€nna efter. Tror det Ă€r bra!❀


Har varit pÄ utbildning hela dagen, tufft att sitta still sÄ lÀnge pÄ olika förelÀsningarn. Nu Àr jag helt slut, ska laga lite mat och sen kanske ut och cykla eller leta efter en bÀnk att mÄla om haha...
Btw, mina stan smith (dom pĂ„ bilden) Ă€r nog de skönaste skor jag haft. Har haft dom i 2 mĂ„nader nu och Ă€lskar dom! SĂ„Ă„ hĂ€rliga, recomend recomendâœŒđŸœ