2017

Hejsan svejsan!

Nytt år, uppsatsen är inskickad till examinatorn- livet rullar på! Känns härligt. Nu när jag snart är klar kommer jag nog skriva här lite mera, hoppas jag. Bloggen är ju till egentligen för att skriva av mig men också inspirera med interiörbilder osv. Vi får väl se hur det blir! Jag har märkt (nu haha) att det även blir mycket matbilder så kanske ska börja skriva lite recept med under bilderna?! Tycker mat är så himla vackert och roligt med uppläggningar osv, tycker också att maten man lagar representerar sig själv lite *nu har poeten stigit fram* och poeten stiger av här haha. 

Nu kommer snart Elin hit som flyttat till London på fredag så jag har gjort lite mexicansk chili till henne! 
Det är väldigt lätt att göra, går snabbt och är vansinnigt gott. Nyttigt också:)
De är bara att slänga ihop olivolja vitlök och lök, chili, bönor och lite sojafärs. Krydda med spiskummin, mer chili, salt och peppar och koriander! Till det blir de egen guacamole och salsa samt bröd. Mums!

Skriv inläggstext