Hall-moodboard

Hejsan! 

Tänkte visa lite bilder för inspirationen för hallen till nästa lägenhet. Hallen är ganska stor, mest avlång. Men det finns gott om plats för sideboard, pall, klädavhängare, fåtölj eller ett till litet bord, får se. Men tanken är iallafall en stoooor rund spegel, ett svart glas sideboard som just nu står hos mami! Och sen en fin matta, kanske faktiskt tänka mig typ en persisk kanske?! Vill att hallen ska gå i grön/svart/mässing ton. Tänker minty breeze i kulören på väggarna, det hade brutit så fint mot det svarta och passat till det ljusa golvet och mässingen! 
Jag tänker ju att hallen är det första man kommer in i, den ska fånga lägenhetens känsla och kännas inbjudande. Men också funktionell eftersom det är där man ofta har bråttom (iaf jag haha, alltid sen.) och där man går igenom till de andra rummen. 
Jag tror jag(vi) kommer låta hallen ta tid, vill känna in det och se lite hur det känns! Men än sålänge är detta visionen.
Här kommer lite gott o blandat från min Pinterest!☺️