Tisdag

Halloj! Förlåt för tråkig blogg men är i tenta period och spenderar mesta dels tiden hemma/ universitetet. Har vart hos akupunktören idag och den jäveln glömde mig på britsen så låg där 1.5 timma, jag kan knappt sitta still i 10 min, tänk er då att ligga på mage med nålar i sig och kunde inte röra mig. Fick panik och började gråta och fick svårt att andas och blev så jävla arg så det blev som ett litet utbrott.. som pricken över i:ET, när jag väl fick ta ur nålarna och ställa mig upp så hade de vart i så länge så jag kände mig super full?! Kunde inte stå upp och vart helt snurrig. Cyklade hem ganska vingligt och surt efter Hahaha;) nu har jag vart uppe hos grannen Therese och fikat och diskuterat tentan (vi går samma program och termin)! Mysigt. Bakade bröd imorse så snart kommer Elin hit och fikar lite, men först: tentan!
Ciao💗