lucky
Hejhej! 
Kände att jag fick skriva av mig lite här idag. 
Ibland tror jag man måste stanna upp och bara uppskatta det man har. Jag brukar göra det men iblan glömmer man av! Just nu är jag inne i en bubbla med Rasmus (min kille) och är så himla kär i honom hihi. Vi har snart varit tillsammans i fyra år men kärleken är lika stor (om inte ännu större) och det gör mig så lycklig. Sen att  man har fina vänner omkring sig är fantastiskt och sin familj och släkt. Skolan går bra (än sålänge haha) och saker och ting börjar klarna. Jag börjar snart min utredning och börjar acceptera mina "brister" som man så fint säger;)
Träningen går också bra, astman märks inte så mycket nu med rätt inhalator och bättre kondis! 
Ville bara passa på att säga att även om det är svårt så får man kämpa på, det blir bra tillslut och det kommer alltid gå upp & ner men man får ta tillvara på det man har!:) 
c i a o