Weekend

Ååh vad jag älskar helger! Igår hängde jag och min älskling med Eric & Matilda och vi käkade ute och gick sedan hem till Eric och hade idolmys. Bra kväll! Jag var dock inte alls så pigg, har nackspärr och ont i lederna. Får alltid ont i lederna när det börjar bli kallt ute men får bara packa på mig mera kläder haha. Nu ska jag göra en jätte rolig grej med vänner men kan inte skriva här för Florence kanske läser och det ska vara en överraskning 😂🙈
Fick precis ett "aha"-moment; när man ser människor man egentligen inte tycker om eller som ger dålig energi så har jag bestämt mig för att vända om den energin och göra den till en produktiv syssla eller tanke. Tror allt handlar om hur man kan tänker och mental styrka är nog väldigt viktigt om man ska må bra! Förlåt för virrigt inlägg men virrigt huvud= virrig blogg👋🏽 ciao!

#1 - Angelica

mysigt! tråkigt att du får ont av kylan bara :/

Svar: haha ja.. men se blir bra;) ha en trevlig helg!
josefin viola