❤️

Heeej! Funderar på om det ens är någon idé att skriva nu när jag uppdaterat så dåligt. Inga inspobilder eller något , men har inte tid just nu. Blir bättre efter praktiken! Idag har jag haft världens bästa dag. Hade min handledare från universitetet på besök praktiken och hade utvecklingssamtal och lite intervju. Det gick sååå bra! Började nästan gråta, allt jävla kämp i skolan börjar äntligen belöna sig! Jag är så envis och vill så gärna detta, och att höra från en kritisk forskare att man har ett bra förhållningssätt och en förmåga att reflektera utifrån värdegrunder osv och talar om för en hur bra jag sköter min yrkesroll som lärare värmer så gott i hjärtat!❤️ det är precis som att äntligen sätter det sig! Känner mig så säker i min roll nu och att inget kan stoppa mig hihi. Börjar också bli bra med magen igen!! Har testat nya mediciner som verka fungera, förstår ni den känslan? Att ha varit sjuk i snart flera månader och inte kunnat göra någonting till att hitta tillbaka till glada och energiska Jossan haha! Nu blev det sentimental varning men vad gör det om hundra år. Nu blir det kalas!❤️