En bra dag.
Åh idag har vart en bra dag. Jag fick för en vecka sedan reda på att jag har ansträngnings astma och har haft det jätte jobbigt när jag springer och helst undvikt det då jag knappt får luft. Men nu så! Nu har jag fått en inhalator som jag ska ta en stund innan ett pass. Jag har börjat träna med försvarsmaktens app som för övrigt är helt jävla underbar! Så jag hoppade på bandet och körde intervaller och till min stora förvåning klarade jag faktiskt 5 km. Jag har inte klarat mer en 3 km innan pga andningen och jag stannade inte ens nu!! Jag va så glad så jag grät typ efter haha. Det var så roligt att springa när jag kunde andas, nu fattar jag verkligen vad folk menar när de säger att löpning är så härligt!🙂 efter mitt grymma pass så åkte jag hem & pluggade. Sedan åkte jag och killen för att handla, kolla på lägenhet och lite sånt. Nu väntar jag på att mitt bröd ska bli klart, mums...