*
Hejhej!
Snart börjar min sommarkurs som sedan går direkt över till vanliga universitetet. Jag har mycket problem med skolan och att organisera, men när jag får ta mig tid till att organisera och färgkoda samt strukturera upp saker & ting så fungerar det helt ok. Jag är alltså väldigt beroende av att ha struktur annars fuckar allt upp sig haha. Först och främst har jag alltid en filofax och kalender där ALLT står vad jag ska göra varje dag, sedan använder jag mig av påminnelse appen i min Iphone (tack Apple för att ni har räddat mitt liv haha) som jag inte kan leva utan. Sedan ser jag till att det är organiserat i alla papper och att skrivbordet är så feng shui som möjligt (väldigt minimalistisk då jag distraheras av ALLT haha). Har även en veckoplanerare som jag köpte på Liberty i London som också är helt fantastisk där det finns checklista osv!
Här är lite inspo ur min office/struktur mapp på pinterest!