19 dec

Hej! Alltså denna bloggen är ju inte mycket att hänga i granen just nu, sorry för det! 

Men som sagt har inte tid eller lust för ytterligare en sak till på datorn haha.. är snart klar med uppsatsen (thank God) och Petrus som har stått ut med mig;) ska bli väldigt skönt med jul om några dagar, bara umgås med familj och vänner❤️
Annars rullar allt på, har börjat få mer hjälp nu att klara av att hantera ångesten och smärtorna med magen vilket är väldigt bra och på tiden! KBT är verkligen så häftigt, att det tar sån tid och kraft att bryta tankemönster osv. Men med detta och musik och träning så klarar jag det mycket bättre nu tjoho!👋🏽 har lite roliga resor nu efter nyår med så nu ser vi bara framåt! Och just det nu har jag page igen! Den är ganska lång och jag saknade den, va inte roligt när alla klippte page förra året och då lät jag de växa men gud va skönt de är med kort hår! Om vi inte hörs innan jul så önskar jag er en jätte fin jul och ta hand om varandra, var snälla osv osv:) kram!❤️